sâmbătă, 13 martie 2010

Era odata...

Si sper sa mai fie ! Cand eram in liceu, nu prea am tinut cont de colegi !Am facut tot posibilul sa-i evit, sa-mi vad de treaba mea . Am tinut aproape doar pe cine am crezut. Pe de-o parte am facut bine, pe de alta parte acum regret; am ajuns la facultate, nu zic ca nu-i ok...dar parca imi lipsesc colegii din liceu! Ieri seara am vorbit cu un vechi prieten, Armand pe care nu-l mai vazusem de aproape un an! A fost uimitor cum de la o melodie,hai doua (Maxilian - Dragoste nebuna si tot Maximilian - Pe langa telefon ) ,au inceput sa curga amintirile, si cateva lacrimi! Totul e frumos pe moment, cand ai impresia ca ai un prieten, sau mai multi, cu care treci prin multe. Dar e o vorba : nimic din ce-i frumos nu dureaza...si am ajuns sa o cred!

Am sa mai scriu, dar am un meci diseara si trebuie sa ma pregatesc!

Un comentariu:

  1. a trebuit sa schimb 2 licee ca sa ajung intr'un anturaj cu adevarat prietenos.Ultimii 2 ani de liceu , probabil ca nu se compara cu nimic in lume. Viata din liceu e exact ca'n versurile Paraziti'lor : cu votca si tigari la bucata... si nu numai. Acolo mi-am facut o sumedenie pe prieteni. E interesant cand mergi pe strada , uneori prea grabit sau prea ingandurat , si te opreste un coleg si'ti zice : Ce faci ? Nu te-am mai vazut de ceva timp. Ce mai zici ? Lucrezi ? Faci facultate ? Cum iti merge ?
    ... si din vorba in vorba , parca iti vine cheful de viata din nou.
    " Hai la o bere " ... se fac 2 , se fac 3 . Se suna un coleg. Se mai aduna inca unul .....
    iar amintirile din liceu prind contur ...
    incep povestirile , incep rasetele ...
    prietenii din liceu nu te uita niciodata
    " mai tii minte cand ai venit beat mort la ora de mate ? " ....
    " stii faza aia de la ora de romana , cand a facut X ditamai panarama ? "
    etc ...
    si eu mi-am tinut unii colegi foarte aproape , dar celorlalti era destul un simplu "salut!" sa le dai ... ii incanta , le face ziua mai buna.
    Cineva ii baga in seama , cineva crede ca ei nu exista degeaba , ca nu fac umbra pamantului.
    Conteaza mult un zambet , un salut , o vorba buna ...
    mai ales in lumea de azi ...
    cred ca asta ar fi trebuit sa faci si tu ....
    regretele sunt doar un paravan ....
    iti pare rau , timpul nu'l dai inapoi , nu poti !
    succes !

    RăspundețiȘtergere