luni, 18 aprilie 2011

Wtf???

Lumea e cu fundu'n sus.Ziua e noapte si invers.Ma hotarasc sa dau drumul la usa..e prea mult fum.Ies afara;pasarele,caini,susur de apa si babe care nu stiu ca la 6.30 e inca noapte.Frigul ma indeamna sa las in jos maneca la pijamaua care ma deranja cand mutam mouse-ul.Decid ca am luat prea mult aer si intru in casa.Nu gasesc telecomana,dar televizorul se deschide ca deobicei,pe Disney Channel.Puteam sa jur ca e Many Iscusitul.Nu-mi place.Ce naiba sa mai fie educativ in a folosi niste unelte?Si asa generatiile viitoare vor rezolva totul doar cu un clik,deci mi se pare inutil.Astept sa inceapa Phineas si Ferb sau macar  Kid vs. Cat; astea sunt mai vioaie,deci ma fac sa adorm mai repede!Rahat!A inceput Clubul lui Mickey Mouse.Sunt redate in acelasi mod idiot ca si cel de mai inainte.Unde sunt desenele alea din copilarie?Nu pot sa zic unde...Pfff,pana si in desene astia sunt misogini.Poi cum? Dintr-un ou iese un pui de dragon...si desteptul de Mickey se uita la puiul roz(de unde ne puteam da seama ca e de fapt fata) si exclama : "Poate ii e dor de tatal ei?" Si misogini si super-smecheri! Daca in filme am vazut cum un barbat da nastere,trebuia sa ma gandesc ca in desene animate o sa gasesc un dragon (sex masculin) care face un ou!Deci care era propozitia cu care am inceput??? Da,da,da...ce m-a apucat si pe mine? Asta e urmare la inca o noapte alba...sunt invadata de ganduri negre.Brb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu