vineri, 23 aprilie 2010

Eu..gen eu!

Pana mea..asta e melodia pe care o ascult acum !Nu prea am despre ce sa scriu, dar Biku mi-a zis sa scriu..cica e un fan inrait!Normal ca am fost foarte flausata cand am auzit!Stiu ca tre' sa ma trezesc la realitate, dar nu vreau!Nici de-al dracului nu vreau, de parca nu m-ai cunoaste! Incapatanarea asta atinge cote alarmante. Si da, realizez ca am de pierdut! Dar ce am de pierdut? Nimic! Nu exista prieteni,doar simple cunostinte! Multi care poate o sa cititi o sa ziceti : ''cum Lexa?eu nu iti sunt prieten/a?'' . Nu!!!Eu nu am prieteni,eu va sunt prietena cand suferiti,iubiti sau futeti, dar cum apar ''noi cunostinte'' la orizont, Lexa s-a dus dracu' !Mda, m-am obisnuit.La inceput eram intrigata, dar acum ma doare fix la doamna!Limbaj vulgar? Las-o-n ma-sa...Dar eu va apreciez pentru ca imi colorati viata, mai mult in violet decat roz.Important e ca are culoare.

3 comentarii:

  1. deci asa eu nu iti sunt prieten????las' ca te tin eu minte!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna treaba Lexa ai dreptate!asa e !sustin tot ceea ce ai mentionat in postarea asta;) apara-ma doamne de prieteni ca de dusmani ma apar singur;)
    pup

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) deci te doare mintea:)))))))

    RăspundețiȘtergere