miercuri, 24 martie 2010

Inca o noapte pierduta.

Uite asa...cu amicul meu Cristi, aberand despre una alta.S-a hotarat sa ma mai inspire, el fiind prima mea muza. El are un scop..care din pacate nu o sa si-l atinga niciodata! Imi place de el ca merge pe principiul 'speranta nu moare niciodata', dar in cazul de fata speranta e moarta demult!

Imi spune mereu ca ma iubeste ca pe o sora si e placut. In sfarsit un baiat de treaba!Nu e ca ceilalti care se gandesc la alte balarii! Ei bine, nu chiar atat de mult!

Hai draga Cristi, ca te-am laudat cam mult! Mi-e cam somn...o sa-ti dedic altadata un articol mult mai elaborat...

Un comentariu:

  1. cum poti tu sa spui asa ceva, sau macar sa crezi asa ceva =))) nu exista barbat pe lume care sa nu aiba o fantezie sexuala cu vreuna din prietenele respectivului, Hai sa fim serios, si eu sunt barbat si iti garantez ca nu exista nici AMICI barbati si nici Barbati Loiali =)) asta e mai mult ca sigur, intreaba orice barbat singur la vreo 40 de ani, :"dom'le ti-ai inselat vreodata nevasta?" ghici tu care e raspunsul, hai sa fim realisti Lex prostii si prostioare se "fumeaza" in clasele 1-8, din clasa a IX-a te dezvolti psihic si incepi sa vezi beyond the fucking lies and shit ;) and i sure hope you wILL

    RăspundețiȘtergere