luni, 25 ianuarie 2010

Fara titlu!


Fara titlu  deoarece nu m-am gandit sa scriu despre ceva anume,sriu si eu deoarece majoritatea  prietenilor 'mi-au ordonat' sa mai scriu si eu ceva pe blogu' ala!In momentul asta mananc,vreau sa ma ingras!Se zice ca daca mananci in fata calculatorului sau a televizorului,devii obez!Eh,eu o fac numai o data,poate pun ceva pe mine,desi nu-s asa increzatoare.Nu stiu ce-ar mai fi de zis...Aaaa,m-am apucat iar de Cs!(pt. fete : cs = counter-strike,un joc in retea unde te impusti de nebun cu alti nebuni ca tine).Cu toate ca majoritatea baietilor de la mine din lista nu-s pasionati..dar pana mea,e un joc pentru baieti!!!!!Cand intru pe server cu numele LeXa,sar astia pe mine: Lexa,da' esti fata?Eu:da!Ei:daaaa,poate fata cu cuc!In fine,e chiar atat de greu de crezut ca o fata poate sa fie pasionata de Counter-strike?Va pun si o poza...

Un comentariu: